Terms and Conditions

This Agreement was last modified on 18 February 2016.

Általános Szerződési Feltételek

 

A jelen dokumentum a www.oktogonorabolt.hu címen elérhető honlapon („Honlap”) üzemelő  webáruházban („Webáruház”) történő termékértékesítésre vonatkozóan tartalmazza az információs társadalommal összefüggő szolgáltatás illetve az elektronikus kereskedelmi szolgáltatás igénybe vevője részére szóló előzetes tájékoztatást, a Webáruházban értékesítésre kerülő termékek adásvételére vonatkozó általános szerződési feltételeket valamint a Webáruház igénybevételére és a Honlap használatára vonatkozó feltételeket – a továbbiakban: ÁSZF vagy Általános Szerződési Feltételek.

Az ÁSZF határozatlan időre szól. A vállalkozás fenntartja a jogot arra vonatkozóan, hogy jelen ÁSZF tartalmát egyoldalúan módosítsa és, hogy a vásárlások tekintetében új vagy további feltételeket állapítson meg.

  1. SZOLGÁLTATÓI ADATOK

A www.oktogonorabolt.hu címen elérhető honlap („Honlap”) üzemeltetője:

Oktogon óra & Ékszer Kft

Székhely: Budapest, 1067 Oktogon tér 4.

Levelezési cím: Budapest, 1067 Oktogon tér 4.

Telefon: 06305278727

E-mail: info@oktogonorabolt.hu

Adószám: 25332193-2-42

Cégjegyzékszám: 0109208949

 

Tárhely – hosting Szolgáltató:

Cégnév: Rackforest Kft.

Cím: 1132 Budapest Victor Hugo utca 18-22 III. 3008

E-mail: info@rackforest.com

 

  1. SZERZŐDÉSKÖTÉS

REGISZTRÁCIÓ

A Honlapon böngészők és a termékek iránt érdeklődők bármikor regisztrálhatnak a Webáruházban. A regisztráció során a következő adatokat kell megadni: vezetéknév és keresztnév, e-mail cím, telefonszám, számlázási cím illetőleg szállítási cím, jelszó. Megadható továbbá: cégnév, adószám, fax szám, megye, irányítószám. Cég nevére kiállítandó számla esetében a cégnevet és az adószámot kötelező feltüntetni a számlázási adatoknál. A regisztrációt követően azonnal elkészül a felhasználó személyes fiókja, ennek megtörténtéről értesítőt kap az általa megadott e-mail címre. A felhasználó a regisztráció során megadott adatait bármikor módosíthatja. A felhasználó személyes fiókjának törlését az info@oktogonorabolt.hu küldött elektronikus levélben kérheti. A vállalkozás két munkanapon belül törli a felhasználó személyes fiókját, ennek megtörténtéről visszaigazolást küld a felhasználó által megadott e-mail címre. A Megrendelt termékek kiszállítása kizárólag Magyarország területén lehetséges, ezért csak magyarországi szállítási cím adható meg.

A MEGRENDELÉS MENETE

A vásárló a Webáruház felületén a termék melletti kosár ikonra kattintva vagy a termékre történő kattintás után a termék „Kosárba rak” vagy kosár ikonra kattintva tudja kiválasztani a megrendelni kívánt terméket annak kosárba helyezésével. A termékek leírásáról részletes tájékoztatást „TERMÉKEK” fejezetben illetve az egyes termékek mellett talál. A kosárban a vásárló meghatározhatja a termék megvásárolni kívánt mennyiségét. A kosár tartalmának változtatását és törlését a megfelelő ikonokra kattintva biztosítja a vállalkozás. A vásárló törzsvásárlói kódját is ezen a felületen tudja érvényesíteni.

Ezt követően a vásárló a „Vásárlás folytatása” ikon választásával a kosárba további terméket tud helyezni, míg a „Tovább a pénztárhoz” ikonra kattintva a vásárló eljut arra a felületre, ahol ki tudja választani, hogy

– regisztrálni kíván;

– a termékeket vendégként, regisztráció nélkül kívánja megvásárolni;

– regisztrált felhasználóként bejelentkezik, és így folytatja a vásárlást.

Vendégként történő vásárlás esetén vásárlónak a következő adatokat kell megadnia: vezetéknév és keresztnév, e-mail cím, telefonszám (ezen a Szállító felveheti a kapcsolatot a vásárlóval a szállítás napján), számlázási cím illetőleg szállítási cím, jelszó. A vásárló megadhatja továbbá: cégnév, adószám, fax szám, megye, irányítószám. Cég nevére kiállítandó számla esetében a cégnevet és az adószámot kötelező feltüntetni a számlázási adatoknál.

Regisztrált felhasználó esetében a vásárló belép saját fiókjába.

Ezt követőn van mód a szállítási információk megadására, a szállítási mód kiválasztására, és a fizetési információk megadására.

A vásárlónak a kiválasztott termékek kifizetésének „FIZETÉS” fejezetben részletezett módjai közül történő választását követően van lehetősége a rendelésének az áttekintésére, amely során ellenőrizendők az adatok, adatbeviteli hiba esetén a vásárló a „Szerkeszt” gombra kattintva tudja ezeket javítani. Javítás hiányában vagy a javítást követően a vásárló a „Rendelés Elküldése” gombra kattintva adhatja le megrendelését („Megrendelés”) a kiválasztott termékre/termékekre („Megrendelt termékek”) és Megrendelése a vállalkozás felé továbbításra kerül. A Megrendelésről a vásárló visszaigazolást kap az általa megadott e-mail címre, amelyben a rendelését át tudja tekintetni, valamint rendelését regisztráció esetén vásárlói fiókjában is meg tudja tekinteni

A Megrendelés leadását megelőzően a vásárlónak jelölőnégyzetben kell jelölnie, hogy elfogadja a vásárlására irányadó általános szerződési feltételek rendelkezéseit valamint a vállalkozások adatvédelmi tájékoztatóját.

Bankkártyás fizetés választása esetén a vásárló átirányításra kerül a BARION honlapjára.   

A vásárlónak a Megrendelés során ellenőriznie kell az általa megadott adatok helyességét.

A vásárló felelősséggel tartozik az által megadott adatok valódiságáért.

A Megrendelést a vállalkozás csak akkor tudja elfogadni, illetve regisztrálni, ha a vásárló vendégként történő vásárlás vagy a regisztráció során, a Honlapon található, kötelezően kitöltendőként megadott rovatokat maradéktalanul kitölti. Ennek elmulasztásából eredő zavarokért, károkért, illetve a folyamat közben felmerülő technikai, adatátviteli problémákért a vállalkozás felelősséget nem vállal.

A SZERZŐDÉS LÉTREJÖTTE, JELLEMZŐI

A Megrendelést követően a vállalkozás e-mailt küld a vásárló által megadott elektronikus levelezési címre, legkésőbb 48 órán belül, amely a Megrendelés elfogadását jelenti. A visszaigazolás tartalmazza a Megrendelés számát, valamint a Megrendelés legfontosabb adatait.

A Megrendelés vállalkozás által történő elfogadása következményeként közötte és a vállalkozás között szerződés („Szerződés”) jön létre a Megrendelt termékek vonatkozásában a Megrendelést leadó vásárló és a Megrendelt terméket értékesítő vállalkozás között. A Szerződés alapján a vállalkozás eladja a Megrendelt termékeket a vásárlónak, valamint azok elszállításáról is gondoskodik a vásárló által megjelölt szállítási címre, a vásárló pedig köteles a Megrendelt termékeket átvenni és a vételárat megfizetni, kivéve bankkártyás fizetés esetén, ha a vételár megfizetése a Szerződés létrejöttét megelőzően megtörtént.

A vásárló a Megrendelés megküldését megelőzően kijelentette, hogy az Általános Szerződési Feltételeket elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el, így az Általános Szerződési Feltételek is a Szerződés része lesz.

A Szerződés távollevők között, magyar nyelven létrejött szerződésnek minősül. A Szerződés nem minősül írásba foglaltnak. A vállalkozás a Megrendeléseket megrendelési számuk alapján saját rendszerében rögzíti, a vásárló számára ezek utóbb nem hozzáférhetőek a Honlapon.

  1. TERMÉK ELÉRHETŐSÉGE, LEÍRÁSA, ELADÁSI ÁRA, FIZTÉS, SZÁLLÍTÁS

TERMÉKEK

A vállalkozás a Webáruházban szerepelteti aktuális termékeit, amelyek mellett a Webáruházban a vállalkozás feltünteti:

  1. a) a termék konkrét, csak rá jellemző kódszámát, továbbá márkáját, alapvető tulajdonságát.

A termékre kattintva megjelennek a termék további részletes jellemzői is, amely a termék külső és belső felépítésére vonatkoznak.

  1. b) az eladási árat, amely az ÁFÁ-t tartalmazza, és Forintban értendő.

A vállalkozás fenntartja a jogot arra, hogy a termékek árait megváltoztassák. Az árváltoztatás a Webáruházban való megjelenéssel egyidejűleg válik hatályossá. Az árváltoztatás nem befolyásolja a hatályba lépést megelőzően megrendelt termékek árát. Amennyiben a vállalkozás minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, így például a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő 0 Ft-os vagy 1 Ft-os árra, akkor a vállalkozás nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem jogosult felajánlani a helyes áron történő szállítást. A helyes ár ismeretében a vásárló elállhat vásárlási szándékától vagy megvásárolhatja a terméket.

  1. c) a termék elérhetőségét:

Órák és ékszerek esetében:

– amennyiben a termék mellett a “Készleten” ikont szerepel, a termék van készleten, a vásárló e termékeket tudja megrendelni.

– ha a termék “Nincs készleten, kérem, érdeklődjön” státuszban van, úgy a vásárló a vállalkozás alábbi elérhetőségein tud érdeklődni a termék beszerezhetőségéről:

Minden termék esetében:

Személyesen: Budapest, 1067 Oktogon tér 4. Oktogon Órabolt

Telefonon: 06305278727

elektronikus levélben: info@oktogonorabolt.hu

FIZETÉS

A termékek árainak kiegyenlítésére a vásárló választása szerint a termék átvételekor készpénzben, a Webáruházon keresztül kezdeményezett bankkártyás fizetéssel, vagy átutalással lehetséges.

  1. a) Bankkártyás fizetés

A Webáruház részére a BARION biztosítja a kártyaelfogadás lehetőségét a biztonságos, SSL protokollt használó kártyaelfogadó rendszere által. Az Oktogon óra & Ékszer Kft és az BARION között létrejött megállapodás értelmében az BARION banki tranzakció-végrehajtáshoz szükséges kommunikációs, tranzakció-vezérlő, visszajelző felületet biztosít az Oktogon óra & Ékszer Kft részére. A bankkártyás fizetés lebonyolítása banki szolgáltatás, amelyet az BARION biztosít a vásárló számára, így a fizetés az BARIONON keresztül bonyolódik. A rendszer biztonságát ez a közvetlen banki kapcsolat garantálja. A bankkártyás fizetési mód választását követően a rendszer automatikusan átirányítja a vásárlót a bank saját rendszerébe, annak oldalára, ahol a fizetésre használt kártyaadatai és egyéb adatai hibátlan megadásával teljesítheti a fizetést, így a fizetés közvetlenül a Bank által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik, és nem a Webáruház oldalán. Az Oktogon óra & Ékszer Kft a vásárló kártya-, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet. Az BARION honlapján történő bankkártyás fizetésre az BARION saját általános szerződéses feltételi és adatvédelmi szabályzata az irányadó, amelyeket a vásárló a bankkártyás fizetés Honlapon történő választásával elfogad. A vásárló tudomásul veszi, hogy a vállalkozás nem felelős semmilyen olyan kárért vagy visszaélésért, amely a bankkártyával történő fizetés során vagy következtében keletkezik.

A bankkártyával történő fizetéshez az alábbi adatok megadása szükséges:

  • Kártyaszám (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, 13-19 jegyű szám.)
  • Lejárati dátum (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, hh/éé formátumú szám.)
  • Érvényesítési kód (A kártya hátlapján az aláírási panelen található számsor utolsó három jegye {CVV2, vagy CVC2}. Amennyiben a vásárló kártyáján nem szerepel ilyen kód, a fizető oldalon található, erre vonatkozó mezőt üresen kell hagyni)

Kártyán szereplő név

Kibocsátó bank neve

A Webáruházban a vásárló az alábbi kártyatípusokkal fizethet:

  • MasterCard (dombornyomott)
  • Visa (dombornyomott)
  • American Express (dombornyomott)
  • Electron (nem dombornyomott) – Ezen kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg, hogy lehetővé teszi-e a kártya internetes használatát. Amennyiben az Electron kártyát kibocsátó bank engedélyezte az interneten való kártyahasználatot, a vásárló fizethet kártyájával a Webáruházban. Pontos információt erre vonatkozóan a kártyát kibocsátó bank tud adni.
  • Maestro – Az BARION internetes fizetőfelületén bármely bank által kibocsátott Maestro kártya elfogadható. Az elfogadás feltétele, hogy a kártyát kibocsátó bank is támogassa a Maestro kártyák e-commerce tranzakciókra történő felhasználhatóságát.

Az internetes kártyaelfogadás biztonságának további növelése érdekében az BARION bevezette a Verified by Visa/MasterCard Secure Code (VbV/MSC) szolgáltatást. A szolgáltatás lényege, hogy a kártyabirtokos részére a fizetésre használt kártyát kibocsátó bank megad valamilyen plusz azonosítási lehetőséget, amely a tranzakció során ellenőrzésre kerül, és egyértelműen azonosítja a kártyát használó személyt. Amennyiben a vásárló kártyáját kibocsátó banknál nem elérhető a VbV/MSC szolgáltatás, vagy azt a vásárló azt nem igényelte, a fizetési folyamat nem változik. A Webáruház átirányítja Önt az BARION oldalára, ahol megadja kártyájának adatait (kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód, kibocsátó bank neve, kártyán szereplő név), és megtörténik a Megrendelt termékek ellenértékének kiegyenlítése. Amennyiben a vásárló rendelkezik a VbV/MSC szolgáltatással, és a vásárló ezt igénybe veszi, a fizetési tranzakció folyamata megváltozik. A vásárló kártyája adatait (kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód) továbbra is BARION fizetőfelületén kell megadnia. Ezt követően azonban az BARION automatikusan átirányítja a vásárlót a kártyáját kibocsátó bank megfelelő oldalára, ahol végre kell hajtania az azonosítási eljárást. A sikeres azonosítást követően a fizetési tranzakció folytatódik, a vásárló értesítést kap a tranzakció sikerességéről, és visszairányításra kerül a webáruházi felületre. Amennyiben az azonosítást nem tudja végrehajtani, a tranzakció sikertelenül zárul.

A www.oktogonorabolt.hu  webáruház termékek vásárlása esetén a vásárló a bankkártyás tranzakció elvégzésekor a vételár fizetési kötelezettségét teljesíti. A vásárló tudomásul veszi, hogy a termékek vételárát az Oktogon óra & Ékszer Kft részére fizeti.

  1. b) Utánvétel

A vásárló a termékek átvételekor készpénzben fizeti meg a Megrendelt termékek vételárát a Szállítónak,- 10000 Forint összeg alatti rendelés esetén a szállítási költséggel együtt, 10000 Ft fölött pedig szállítási költség nélkül.

  1. c) Átutalás

A Megrendelést követő e-mailben a vállalkozás tájékoztatja a vásárlót az utalás teljesítéséhez szükséges adatokról (bankszámlaszám, közleményben feltüntetendő adatok, stb.)

Számla kiállítása:

A vállalkozás a termék értékesítésre vonatkozó számlát a számviteli szabályoknak megfelelően kiállítja és a termékkel együtt eljuttatja a vásárló részére.

SZÁLLÍTÁS

Az Oktogon óra & Ékszer Kft a Megrendelt termékeket a Royal Sprint (cg. 01 09 664861, székhely: 1097 Budapest Gubacsi út 32. adószám: 112317004-2-43 „Szállító”) közreműködésével szállítja el a vásárló által megadott szállítási címre, 10000 Ft rendelési összeg fölött díjmentesen.

A kiszállításra a Megrendelés elfogadását követő legfeljebb 10 napon belül kerül sor, a kiszállítást megelőzően a vállalkozás értesítést küld a vásárlónak a várható kézbesítés időpontjáról a vásárló által megadott email címre vagy telefonon tájékoztatja. A vásárló felelőssége gondoskodni arról, hogy az e-mailben vagy telefonon közölt időszakban a csomag átvételét biztosítsa. A rendelés e-mailen megjelölt kiszállítását megelőző 24 órán belül a vásárló jogosult és köteles visszajelezni, ha a szállítás időpontja nem megfelelő számára. Ennek elmulasztásából származó kárért a vállalkozás felelősséget nem vállal.

Amennyiben a kiszállítás során a küldemény kézbesítése a Vevő hibájából meghiúsul, erről a Szállító értesítést hagy, majd még egy alkalommal ismét megkísérli a küldemény kézbesítését, az értesítésen megjelölt időpontban. Ha az adott időpont a Vevőnek nem felel meg, ezt a vállalkozásnak vagy Szállítónak köteles jelezni és egy új szállítási időpontban megegyezni.

A vásárló köteles a kiszállítás időpontjában a szállítmányt tételesen ellenőrizni, mennyiségileg átvenni, és hiánytalan teljesítés esetén az átvételt aláírásával elismerni. Ezt követően mennyiségi hiányosságokra vonatkozó reklamációkat a vállalkozásnak nem áll módjában elfogadni.

Személyes átvétel esetén a megrendelt terméket a megrendeléstől számított 14 napig lehet átvenni a rendelés során kiválasztott üzletben, ez idő után nem áll módunkban a megrendelést tartani, a megrendelés törlődik! Átutalással vagy bankkártyás fizetés esetén a fizetett összeget visszautaljuk a vásárló bankszámlájára.

ELÁLLÁSI JOG

A vásárló, amennyiben fogyasztónak minősül, jogosult a megvásárolt terméknek a vásárló vagy az általa megjelölt személy általi átvételének napjától számított tizennégy naptári napon belül indoklás nélkül elállni a termék vásárlására vonatkozó szerződéstől.

Több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, a tizennégy napos határidő az utoljára szolgáltatott terméknek az átvételétől kezdődik.

A fogyasztó vásárló az indoklás nélküli elállási jogát a szerződés megkötés napja és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja.

Az a természetes személy vásárló minősül fogyasztónak, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül jár el.

Az elállási jog nyilatkozat-minta alkalmazásával vagy az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján gyakorolható, akár írásban, postai úton Budapest, 1067 Oktogon tér 4. , akár e-mailen info@oktogonorabolt.hu  vagy telefonon 06305278727. Az elállási jogot határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó vásárló a nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi. A nyilatkozat-minta a Honlapon elérhető és letölthető.

Elállás esetén a vállalkozás köteles a vásárló által ellenszolgáltatásként kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzéstől számított követő 14 napon belül visszatéríteni a fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal egyezően – az utalás indító bankszámlára történő utalással vagy postai kifizetési utalvány révén, kamatmentesen. A visszatérítés vonatkozik a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségekre is, de ha a vásárló kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választotta, a vállalkozás nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket. A vállalkozás mindaddig visszatarthatja a visszatérítendő összeget, amíg a vásárló a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte; a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

A vásárló elállás esetén köteles a Megrendelt terméket sérülésmentesen, üzemképes, teljesen ép állapotban, valamennyi tartozékával legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni vagy átadni a vállalkozás üzletébe, Oktogon Órabolt, Budapest, 1067 Oktogon tér 4.

A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a vásárló a terméket a határidő lejárta előtt elküldi.

A vállalkozás követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. A vásárló felel a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért.

Amennyiben a vásárló eláll a vásárlástól, a visszaküldés költsége a vásárlót terheli.

  1. JÓTÁLLÁS, KELLÉKSZAVATOSSÁG, TERMÉKSZAVATOSSÁG

Amennyiben a vásárolt termék hibás, a vásárlót jótállásból eredő, kellékszavatossági és termékszavatossági jogok illetik meg. A vásárló ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként a jótállásból fakadó jogok kellékszavatossági és a termékszavatossági jogosultságoktól függetlenül megilletik.

JÓTÁLLÁS

Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) kormányrendelet (a „Rendelet”) alapján az órák és az ékszerek 10.000,- Ft eladás ár felett tartós fogyasztási cikknek minősülnek. A tartós fogyasztási cikkekre a Rendelet szabályai szerint jótállási kötelezettség terjed ki.

A jótállás a hibás teljesítésért való helytállás jelenti. A jótállási kötelezettség teljesítése a vállalkozást terheli. A vállalkozás hibásan teljesít, ha a termék a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek, tehát a vállalkozás a vásárláskor a termékben már meglévő hiba-ok miatt bekövetkező hibáért felel. Mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

A jótállásból eredő jogokat a fogyasztási cikk tulajdonosa érvényesítheti, feltéve, hogy fogyasztónak minősül.

A jótállás a jogosultnak jogszabályból eredő jogait nem érinti.

A jótállásból eredő jogok a jótállási jeggyel érvényesíthetőek.

A vállalkozás köteles a fogyasztási cikkel együtt a jótállási jegyet a fogyasztó rendelkezésére bocsátani olyan formában, amely a jótállási határidő végéig biztosítja a jótállási jegy tartalmának jól olvashatóságát. A jótállási jegyet közérthetően és egyértelműen, magyar nyelven kell megfogalmazni és tartalmaznia kell a jogszabályokban megjelölt tartalmi elemeket.

A jótállási jegy szabálytalan kiállítása vagy a jótállási jegy fogyasztó rendelkezésére bocsátásának elmaradása a jótállás érvényességét nem érinti.

A jótállási jegy hiánya esetén a szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot – az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlát vagy nyugtát – a fogyasztó bemutatja. Ebben az esetben a jótállásból eredő jogok az ellenérték megfizetését igazoló bizonylattal érvényesíthetők.

A jótállás alapján a fogyasztó kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna.

Ha a vásárló a kijavítást vagy a kicserélést nem kérhette, vagy ha a vállalkozás a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, illetve e kötelezettségének megfelelő határidőn belül, a vásárló érdekeit kímélve nem tud eleget tenni, vagy ha a vásárlónak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt. úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére a vásárló is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat, jelentéktelen hiba miatt azonban elállásnak nincsen helye.

A fogyasztó a kijavítás iránti igényét a vállalkozás által a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál közvetlenül is érvényesítheti.

A kijavítás során a fogyasztási cikkbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre.

Kicserélés iránti igény teljesítésekor a vállalkozásnak a jótállási jegyen fel kell tüntetnie a kicserélés tényét és időpontját.

Ha a fogyasztó a termék meghibásodása miatt a vásárlástól számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a vállalkozás nem hivatkozhat aránytalan többletköltségre, hanem köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

Órák

Minden eladott óra termékre, az óra márkától függetlenül a vállalkozás Outletes (30%,40%) órákra 1 év jótállást vállal, a nem akciós Órákra 2 év jótállást vállal a termék vásárló általi átvételének időpontjával kezdődően. A jótállás vállalása nem érinti a fogyasztó egyéb, így a szavatosságból eredő jogait. A határidő elmulasztása jogvesztéssel jár.

A kitöltött, lebélyegzett jótállási jegy mellé minden esetben ajánlott megőrizni a hozzá tartozó számlát. A vásárló számára ajánlott figyelni azt is a termék átvételekor, hogy részére a megfelelően kitöltött jótállási jegy is átadásra kerüljön.

Az órákhoz adott jótállás a szerkezetre, és egyszeri elemcserére vonatkozik, természetesen rendeltetésszerű használat és normál körülmények esetén. A karórák (kivételt képeznek azok, amiknél kifejezetten fel van tüntetve) a szélsőséges hőmérséklet ingadozást, ütést, mágneses teret nem bírják. Pl: tartósan magas- vagy alacsony hőmérséklet. Az aranyozott vagy bármilyen színnel kezelt órákat alkalmi viseletre ajánljuk, a nem megfelelő használatból eredő megkopásért a jótállási igény nem érvényesíthető. Tartsa távol kémiai anyagoktól, mert a tok vagy a csat megrongálódhat vagy elszíneződhet! Az óratok és a szíj tisztítása puha ruhával történjen.

Ékszerek:

A jótállás időtartama egy év, amely a termék fogyasztó vásárló részére történő átadása napjával kezdődik. E határidő elmulasztása jogvesztéssel jár.

Az anyagok felületi színezettségét egy bevonat adja, ami alkalmi és rendeltetésszerű használat mellett igen ellenálló. Kérjük, olvassa el a használati útmutatót a későbbi esetleg problémák elkerülése miatt.

Használati útmutató:

  • A bőrrel kombinált ékszereket soha ne viselje kézmosás, mosogatás, szaunázás, szoláriumozás, illetve strandolás alatt. A bőr elemek színüket veszthetik, tönkre mehetnek, szét ázhatnak.
  • Az acél, de legfőképp a bevonatos acél ékszerek használata közben mellőzze minden kémia anyag használatát! (kézkrém, testápoló, parfüm, fertőtlenítő szer, mosogató szer stb)
  • Óvni kell az erős fizikai behatásoktól, hőtől, nedvességtől. Fizikai hatásra behorpadhat, eltörhet, elszakadhat, karcolódhat, deformálódhat.
  • Sportolást, fizikai munkát, esetlegesen alvást kerülni kell az ékszerekben. Nem ajánlott az ékszerben tornázni vagy napozni, ugyanis az UV sugarak és az izzadság a bevonaton elszíneződést okozhat!
  • Az ékszer tisztításához használjon puha, tiszta ruhát, amellyel az ékszert finoman át tudja törölgetni.
  • Kaucsuk ékszereknél nem szabad kémia anyagokkal érintkeznie, mert megkeményedhet, eltörhet. A fém részekkel a csatlakozó kaucsukot ragasztással rögzítik, ami a fentebb említett nem javasolt tevékenységek következtében elválhat.
  • Ezüst anyagú ékszerek 925 finomságú (sterling). Az ezüst rendkívül puha fém, már a levegőn is gyorsan oxidálódik, “befeketedhet”. Fizikai behatás következtében behorpadhat, eldeformálódhat, esetleg eltörhet.
  • Többségében a díszítésre használatos kövek műkövek és gyöngy utánzatok, amiket ragasztással rögzítenek. Ezek fizikai behatásra kieshetnek.

Be kell tartani továbbá az adott termék használati utasításába/útmutatójában foglalt előírásokat.

KELLÉKSZAVATOSSÁG

A kellékszavatosság a vállalkozás felelősségét jelenti azért, ha hibásan teljesít. A vállalkozás hibásan teljesít, ha a szolgáltatás a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek, tehát a vállalkozás a vásárláskor a termékben már meglévő hiba-ok miatt bekövetkező hibáért felel.

A vásárló a vállalkozás hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint. A vásárló kellékszavatossági igényét a vállalkozással szemben érvényesítheti.

A vásárló – választása szerint- a következő kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna.

Ha a vásárló a kijavítást vagy a kicserélést nem kérhette, vagy ha a vállalkozás a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, illetve e kötelezettségének megfelelő határidőn belül, a vásárló érdekeit kímélve nem tud eleget tenni, vagy ha a vásárlónak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt. úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére a vásárló is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat, jelentéktelen hiba miatt azonban elállásnak nincsen helye.

A vásárló a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban a vásárló viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

A vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. A szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl a vásárló a kellékszavatossági jogait azonban már nem érvényesítheti.

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a vásárló kellékszavatossági igényének érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha igazolja, hogy a terméket, a vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már a vásárló köteles bizonyítani, hogy a vásárló által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

TERMÉKSZAVATOSSÁG

A termékszavatosság azt jelenti, hogy a vállalkozás által a fogyasztó vásárlónak eladott termék hibája esetén a fogyasztó vásárló követelheti a termék gyártójától, hogy a termék hibáját javítsa ki, vagy – ha a kijavítás megfelelő határidőn belül, vagy aránytalan többletköltség nélkül nem lehetséges – a terméket cserélje ki.

A vásárolt termék hibája esetén a vásárló – választása szerint – a kellékszavatossági jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Termékszavatossági igényként a vásárló kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét a vásárló a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát a vásárló elveszti.

Termékszavatossági igényét a vásárló kizárólag a termék gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a vásárlónak kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

  1. PANASZKEZELÉS ÉS VITARENDEZÉS

PANASZKEZELÉS

A vásárló a Webáruház működésével, a Megrendelésekkel kapcsolatos kérdéseivel és esetleges panaszaival az alábbi elérhetőségeken keresheti meg a vállalkozást:

Valamennyi termékkel kapcsolatban és a Webáruház működésével kapcsolatban:

Budapest, 1067 Oktogon tér 4.

Telefon: 06305278727

E-mail: info@oktogonorabolt.hu

 

A szóbeli panaszt a vállalkozás azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a vállalkozás a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a fogyasztónak átadni, telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a fogyasztónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni.

A telefonon vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panaszt a vállalkozás köteles egyedi azonosítószámmal ellátni.

A panaszról felvett jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell a jogszabályban meghatározott tartalmi elemeket.

A jegyzőkönyv alapján vagy az írásbeli panasz esetén a vállalkozás annak beérkezését követően harminc napon belül írásban érdemben megválaszolja és intézkedik annak közlése iránt. A panaszt elutasító álláspontját a vállalkozás indokolni köteles.

A vállalkozás a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni.

A panasz elutasítása esetén a vállalkozás köteles a fogyasztót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti.

VITARENDEZÉS

Fogyasztói jogvita esetén a vásárlónak lehetősége van a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testületekhez fordulni.

A békéltető testület a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák (a továbbiakban: kamara) mellett működő független testületek. A vállalkozást a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli, ennek keretében köteles a törvényben rögzített tartalommal és határidőn belül válasziratát megküldeni a békéltető testület számára.

A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében

A Vállalkozás székhelye szerinti békéltető testület:

Pest Megyei Békéltető Testület

Címe: 1119 Budapest, Etele út 59-61. II. emelet 240.

Telefonszáma: 06-1-269-0703

Fax száma: 06-1-269-0703

Elnök: dr. Csanádi Károly

E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu

A további békéltető testületek elérhetőségei jelen ÁSZF közzétételének időpontjában:

Baranya Megyei Békéltető Testület

Címe: 7625 Pécs, Majorosy Imre u. 36.

Levelezési címe: 7602 Pécs, Pf. 109.

Telefonszáma: (72) 507-154

Fax száma: (72) 507-152

Elnök: Dr. Bodnár József

E-mail cím: kerelem@baranyabekeltetes.hu, info@baranyabekeltetes.hu

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület

Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.

Telefonszáma: (76) 501-525, (76) 501-532

Fax száma: (76) 501-538

Elnök: Dr. Horváth Zsuzsanna

E-mail cím: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu

Békés Megyei Békéltető Testület

Címe: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.

Telefonszáma: (66) 324-976, 446-354, 451-775

Fax száma: (66) 324-976

Elnök: Dr. Bagdi László

E-mail cím: bekeltetes@bmkik.hu; bmkik@bmkik.hu

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület

Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.

Telefonszáma: (46) 501-091, 501-870

Fax száma: (46) 501-099

Elnök: Dr. Tulipán Péter

E-mail cím: bekeltetes@bokik.hu

Budapesti Békéltető Testület

Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.

Telefonszáma: (1) 488-2131

Fax száma: (1) 488-2186

Elnök: Dr. Baranovszky György

E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

Csongrád Megyei Békéltető Testület

Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.

Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék

Fax száma: (62) 426-149

Elnök: Dr. Horváth Károly

E-mail cím: info@csmkik.hu

Fejér Megyei Békéltető Testület

Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúséta tér 4-6.

Telefonszáma: (22) 510-310

Fax száma: (22) 510-312

Elnök: Dr. Vári Kovács József

E-mail cím: fmkik@fmkik.hu; bekeltetes@fmkik.hu

Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület

Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a.

Telefonszáma: (96) 520-202; 520-217

Fax száma: (96) 520-218

Elnök: Horváth László

E-mail cím: bekeltetotestulet@gymskik.hu

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület

Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.

Ügyintézés helyszíne: 4025 Debrecen Vörösmarty u. 13-15.

Telefon: 06-52-500-710, 06-52-500-745

Fax: 06-52-500-720

Elnök: Dr. Hajnal Zsolt

E-mail cím: bekelteto@hbkik.hu

Heves Megyei Békéltető Testület

Címe: 3300 Eger, Faiskola út 15.

Levelezési címe: 3301 Eger, Pf. 440.

Telefonszáma: (36) 416-660/105 mellék

Fax száma: (36) 323-615

Elnök: Dr. Gordos Csaba

E-mail cím: bekeltetes@hkik.hu

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület

Címe: 5000 Szolnok, Verseghy park 8.

Telefonszáma: (56) 510-610

Fax száma: (56) 370-005

Elnök: Dr. Lajkóné dr. Vígh Judit

E-mail cím: bekeltetotestulet@jnszmkik.hu

Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület

Címe: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.

Telefonszáma: (34) 513-010

Fax száma: (34) 316-259

Elnök: Dr. Rozsnyói György

E-mail cím: bekeltetes@kemkik.hu

Nógrád Megyei Békéltető Testület

Címe: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a

Telefonszám: (32) 520-860

Fax száma: (32) 520-862

Elnök: Dr. Pongó Erik

E-mail cím: nkik@nkik.hu

Somogy Megyei Békéltető Testület

Címe: 7400 Kaposvár, Anna utca 6.

Telefonszáma: (82) 501-000

Fax száma: (82) 501-046

Elnök: Dr. Novák Ferenc

E-mail cím: skik@skik.hu

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület

Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.

Telefonszáma: (42) 311-544, (42) 420-180

Fax száma: (42) 420-180

Elnök: Görömbeiné dr. Balmaz Katalin

E-mail cím: bekelteto@szabkam.hu

Tolna Megyei Békéltető Testület

Címe: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.

Telefonszáma: (74) 411-661

Fax száma: (74) 411-456

Elnök: Dr. Gáll Ferenc

E-mail cím: kamara@tmkik.hu

Vas Megyei Békéltető Testület

Címe: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.

Telefonszáma: (94) 312-356

Fax száma: (94) 316-936

Elnök: Dr. Kövesdi Zoltán

E-mail cím: vmkik@vmkik.hu

Veszprém Megyei Békéltető Testület

Címe: 8200 Veszprém, Budapest u. 3.

Telefonszáma: (88) 814-111

Fax száma: (88) 412-150

Elnök: Dr. Vasvári Csaba

E-mail cím: info@bekeltetesveszprem.hu

Zala Megyei Békéltető Testület

Címe: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24.

Telefonszáma: (92) 550-513

Fax száma: (92) 550-525

Elnök: Dr. Molnár Sándor

E-mail cím: zmkik@zmkik.hu; zmbekelteto@zmkik.hu

UNIÓS ONLINE VITARENDEZÉSI PLATFORM

A vásárló panasza esetén igénybe veheti az Uniós online vitarendezési platformot. Az uniós online vitarendezési platform felhasználható online adásvételi szerződésből eredő jogviták rendezésére. A platform a következő címen érhető el:

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU

  1. VEGYES RENDELKEZÉSEK

A FELELŐSSÉG KORLÁTOZÁSA

A Webáruházban történő vásárlás feltételezi, hogy a vásárló birtokában van az Internet nyújtotta lehetőségeknek és azok korlátainak, melyeket tudomásul vesz és elfogad, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra.

A vállalkozás semmilyen módon nem felelős a rajta kívül álló folyamatokban előforduló, az alább felsorolt pontokban foglalt eseményekből bekövetkezett hibákért, s emiatt bekövetkezhető érdeksérelemért, bármilyen okból is következtek be:

  • Az Interneten küldött és / vagy fogadott bármilyen adat
  • Bármilyen, az internetes hálózatban előforduló hiba, ami megakadályozza az Webáruház akadálytalan működését, a kapcsolatfelvételt és a vásárlást.
  • Bármilyen meghibásodás, bármely vételi eszközben a kommunikációs vonalakon.
  • Bármely, papír, vagy elektronikus formában érkezett levél és bármilyen adat elvesztése.
  • Bármely közreműködő szoftver nem megfelelő működése.
  • Bármilyen program,- technikai hibából bekövetkezett esemény következményei.
  • A vállalkozás nevének, tevékenységének illetéktelenek általi felhasználása, másolása, utánzása vagy harmadik személyek olyan tevékenysége, amely a vásárlók megkárosítására irányul (együttesen: Csalás)

Az vállalkozás nem vonható felelősségre vis maior esetén vagy bármilyen olyan dologgal kapcsolatos eseményért, ami nem az irányítása alatt áll, s amire közvetlen ráhatása nincs. A vállalkozás szabadon megváltoztathat bármilyen árat, határidőt, illetve távolíthat el bármely terméket, melyek mindenkor, a Honlapon történő megjelenítéskor életbe lépettnek tekintendők. Az vállalkozás jogi úton érvényesíti érdekeit minden olyan személyekkel szemben, akik Csalást követnek el vagy annak elkövetésével próbálkoznak. Az vállalkozás nem vonható felelősségre semmilyen, harmadik személy által valamely résztvevő rovására elkövetett Csalás miatt. Abban az esetben, ha a vásárló bármilyen formában megsérti az ÁSZF-et, az vállalkozás érvénytelennek nyilváníthatja regisztrációját, vásárlását.

A vásárló kijelenti, hogy az általa a megadott adatok a valóságnak megfelelnek. A vállalkozás kizárja a helytelen vagy működésképtelen adatok vagy email cím megadásából, vagy a megváltozott adatok módosításának elmulasztásából eredő kárért való felelősségét, ugyanakkor az ezzel kapcsolatosan felmerülő kárának megtérítését követelheti a vásárlótól.

 

A HONLAP HASZNÁLATA

A Honlapon böngészőknek és a vásárlóknak lehetőségük van arra, hogy a termékekhez hozzászólást írjanak. Ezek a hozzászólások a felhasználók által önkéntesen bevitt adatok. Ezen hozzászólásokban szereplő adatok valódiságáért, helyességéért a vállalkozás nem felelős, bevitelük automatikus és nem ellenőrzött. A vállalkozás fenntartja magának a jogot a hozzászólások törlésére különösen a következő esetekben:

– közönséges, durva, trágár kifejezéseket, becsületsértő, emberi méltóságot sértő, rágalmazó, pornográf vagy bármely törvénybe, jogszabályba ütköző dolgot tartalmaz, illetve azok megsértésére buzdít;

– sérti bármely személy személyes adataihoz fűződő vagy bármilyen egyéb jogát, ideértve természetesen a szerzői, védjegy vagy szellemi alkotáshoz fűződő jogokat is;

– reklámanyagokat tartalmaz – kivéve a pont ezt a célt szolgáló reklámfelületeket;

– bármilyen módon veszélyezteti a vállalkozás vagy a Honlap vagy a Webáruház működését, illetve kárt okoz.

A vállalkozás jogosult a felhasználó részére hírlevelet küldeni, amennyiben a felhasználó a regisztrációkor a megfelelő adatai megadásával ehhez előzetesen, egyértelműen, kifejezetten és önkéntesen hozzájárult. A vállalkozás nem köteles ellenőrizni, hogy a felhasználó által a regisztrációkor illetőleg egyébként a hozzájárulás megadásakor megadott adatok valósak illetőleg helytállóak. A felhasználó regisztráció nélkül is feliratkozhat a vállalkozás hírlevelére. A feliratkozással a felhasználó elfogadja vállalkozás adatkezelési szabályzatát.

A felhasználó hírlevél küldéséhez történő önkéntes hozzájárulását bármikor jogosult visszavonni. Ebben az esetben a vállalkozás a visszavonást követően a felhasználó részére több hírlevelet illetőleg egyéb reklám levelet nem küld, továbbá törli a felhasználó adatait a hírlevélre feliratkozott felhasználók adatai közül. A leiratkozás lehetősége minden kiküldött hírlevél alján biztosított, továbbá kérhető a megadott elérhetőségek valamelyikén.

ALKALMAZANDÓ JOGSZABÁLYOK

A jelen ÁSZF-ben kifejezetten nem rendezett kérdésekben az alábbi jogszabályok rendelkezései megfelelően alkalmazandóak:

– a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.);

− az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (Ektv.);

− a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény (Fgytv.);

− a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet;

− a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló 2008. évi XLVII. törvény (Fttv.)

− az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet

− a termékek eladási ára és egységára, továbbá a szolgáltatások díja feltüntetésének részletes szabályairól szóló 4/2009. (I. 30.) NFGM–SZMM együttes rendelet.

− a fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról szóló 524/2013/EU rendelet

Az ÁSZF elválaszthatatlan részét képezi a vállalkozás Webáruházának